#فرزند پروری
#پوشک
لطفا نظر بدین🤣🤣🤣

تصویر
۶ پاسخ

خب مامانته تعارف نداری که از خودش بپرس😁

آره الان شام بری فطریه میفته روشون

اره احتمالا برای شب خسته است یا نمیتونه چیزی درست کنه یا کاراش مونده.‌.

احتمالا بخاطر فطریه میگن امسال بخاطر فطریه پدرمادرااصرارنمیکنن اصلا 😄

شاید بنده خدا فک میکن فردا سال تحویل .شوهرم تا دیروز فک می‌کرد یکشنبه سال تحویل میگفت بچه ها گاراژ گفتن تا شنبه می‌آییم دیگ یکشنبه عید😂😂گفتم خوشبحال تک تکتون

😁😁😁آره گفته ک فردا بری ک ی ناهار پیششون باشی... فقط ناهار ها😅😅😅😄😄

سوال های مرتبط

مامان 🍓آناهیتا🌈 مامان 🍓آناهیتا🌈 ۴ سالگی