خب مامانته تعارف نداری که از خودش بپرس😁
آره الان شام بری فطریه میفته روشون
اره احتمالا برای شب خسته است یا نمیتونه چیزی درست کنه یا کاراش مونده..
احتمالا بخاطر فطریه میگن امسال بخاطر فطریه پدرمادرااصرارنمیکنن اصلا 😄
شاید بنده خدا فک میکن فردا سال تحویل .شوهرم تا دیروز فک میکرد یکشنبه سال تحویل میگفت بچه ها گاراژ گفتن تا شنبه میآییم دیگ یکشنبه عید😂😂گفتم خوشبحال تک تکتون
😁😁😁آره گفته ک فردا بری ک ی ناهار پیششون باشی... فقط ناهار ها😅😅😅😄😄
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.