۱۰ پاسخ

انگار فقط من باربی نداشتم هنوزم بدم‌ میاد

کفش باربی نیست مگ

دخترای من دارن بازی نمیکنن فقط گوشی لعنتی و پارک 😭

سلام عزیزم خوبی میگم شما پادرد ت با حنا خوب شد

کفشای باربی🥺

دخنرمنن داره

وای وای کفش باربی عاشق لباس عوض کردنش بودم آخ چقد کیف میداد باربی بازی با دختر داییم

من عاشقشون بودم
برا باربیه

کفش باربی🤤😍منم کالکشنشو داشتم

جدی میگی من عاشقشون بودم کفشای باربی😍

سوال های مرتبط