مامانا
مهدیار آبریزش بینی زیاد داره
چی بهش بدم؟

۲ پاسخ

پلارژین خیل خوبه سریع بندمیاره ابریزششو

پلارژین یا کوریزان و اسپری سیدیم کلراید

سوال های مرتبط

مامان رضاکوچولوم🤍 مامان رضاکوچولوم🤍 ۱ سالگی
مامان دانیال مامان دانیال ۱ سالگی