بچه من ۶ماه که شد همش پستونک از دهنش میفتادم سایز عوض کردم خیلی خوب شد تفاوت سایز داره
عزیزم تو شیر شب جواب تو دادم برو بخون
سلام عزیزم شما سبزواری اتلیه خوب میشناشی شماره شو به من بدی؟
تفاوت سایز هم نداشته باشه بهتره عوض بشه
به خاطر فاسد شدن و خط افتادن روی پستونک حتی اگه دیده نشه
ببین ۶ تا ۱۸ ماهه بررگتره
اما دختر من همون اولیو بهتر میگیره
تمیدونم چرا
من خریدم ۱و۳۰۰ جفتشو
امیدوارم بگیره اخه تف میکنه دیشب تاحالا که براش خریرم
آره فرق میکنه اون دیگهکوچیک شده
اره عزیزم خیلی تفاوت سایز داره
اره عزبزم
سایز سرش بزگتره من گرفتم دیشب براش
الان برات عکسشو میزارم
اصلا هر ۳ ماه باید عوضش کنی
من پسرم از اول ۶ تا ۱۸ ماه رو گرفت اون یکی خط مینداخت رو لبش و دماغش قرمز میشد
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.