وقتی پوشاک شده 800شده تومن دیگه دو میلیون تو سال جدید بدرد چی میخوره 😅
از فردا هر بچه ای به دنیا بیاد دیگه باید بهش تعلق بگیره ولی خب میگن صددرصدی نیست دروغه نمیدونم چی
ببینید
طرح یسنارو گفتم میدن چندوقت ریختن این ماه نریختن .چه میدونم
به دنیا بیاد از فردا به مدت دوسالگی بچه
بدنیا بیاد
بعد هرماه 20 میلیون میدن؟
نمیدونید باید بعدش چکارکنیم کارت روبگیریمیعنی باید بریم بانک بگیم چکار کنیم؟
دنیا اومده
به دنیا بیاد عزیزم تا دوسال
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.