۴ پاسخ

منکه واژن درد گرفتم دکتر گفت سر بچه داخل لگنه. حتی جدیدا لنگ میزنم که گفت علت همونه سرش اومد پایینتر

تکرر ادار.احساس دفع.درد شدید واژن

خب دیگه اون‌موقعه ۳ سانت اینایی احتمالا

فشار به مثانه خیلی زیاد طوریکه مدام دستشویی، درد واژن هم هست

سوال های مرتبط

مامان ماهــ🌙ـلین مامان ماهــ🌙ـلین روزهای ابتدایی تولد
مامان کمیل مامان کمیل روزهای ابتدایی تولد
مامان گیلاس مامان گیلاس ۱۰ ماهگی
مامان عدسی مامان عدسی ۱۲ ماهگی
مامان ارسلان مامان ارسلان ۱۰ ماهگی
مامان شایان کوچلو🥹❤️ مامان شایان کوچلو🥹❤️ ۱۱ ماهگی