۶ پاسخ

خوشبختم من بعد ۵۰ روز فهمیدم لالای بخونم رو شونه تکونش بدم

بزار یکم خوابش عمیق شه بعد اروغ بگیر😂اولش اینجوریه بعد دستت میاد

وضعیت منم همینهههههه😭😭😭😭😭🤣🤣🤣

برامنم اونجوریه کلافه شدم

خخخ خوب ببداربش بازنباید شیر بدی ک معدش باد میش

😂😂😂😂اخییییی

سوال های مرتبط