۳ پاسخ

دو ساعت 😐

اره حتما بگیر دل درد میگیره
رفلاکس داسته باشه نگیری همشو بالا میاره

اگه رفلاکس نداره بزار بیدار شد بگیر
من که این کار رو میکنم
وگرنه دوباره میخوره
والا پرخوری بیشتر دلدردش میکنه تا آروغ نزدن
من که تا الان این کار رو کردم
واسه من که خیلی سخت میزنه موقع بیداری هم😵‍💫

سوال های مرتبط