دو ساعت 😐
اره حتما بگیر دل درد میگیره
رفلاکس داسته باشه نگیری همشو بالا میاره
اگه رفلاکس نداره بزار بیدار شد بگیر
من که این کار رو میکنم
وگرنه دوباره میخوره
والا پرخوری بیشتر دلدردش میکنه تا آروغ نزدن
من که تا الان این کار رو کردم
واسه من که خیلی سخت میزنه موقع بیداری هم😵💫
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.