ای ننه چ شسته رُفته عزیزم
حس میکنم شلوارش خیلی ب شکمش داره فشار میاره
دست میزنه جیغ میزنه ۴ دست وپا میره بادهنش بشکن میزنه ک من عاشق این کارشم ماما میگه دَدَ بابا ننه
غذا ک نمیخوره دندون ک درنیاورده چکارداره کنه
دست دسی میکنه
بای بای میکنه
دست میده
میگم پات کو پاهاشو میگیره
دالی موشه میکنه
سینه خیز میره. حالت ۴دستوپا میشه
بابا مممه نانا دَدَدَ میگه
دس دسی،بایبای،دد میگه سینه خیز فقط عقبی میره،میرقصه ،ادای سرفه کردن در میاره😅
دس میزنه میرقصه بابا ماما دد میگه میشینه به تنهایی بای بای میکنه اما چهاردست وپا نمیره هنوز😁
هیچی نه چهاردست وپامیره نه میشینه،نه دندون دراورده،فقط بعضی وقتابابامیگه
دس دسی میکنه اهنگ میذاریم میرقصه (پایین بالا میپره) با دهنش نوچ نوچ میکنه
د دتی میکنه..بای بای میکنه , بادستاش نای نای میکنه ,چهاردست وپامیره,سعی میکنه بلندبشه,ماما ,بابا دد ,دردر,عم میگه
دس دستی
سرسری..میرقصه با دهنش بشکن میزنه
سینه خیز سه ماهه میره.چهار دست و پا نه
ماما ...بابا ...دده اینا رو میگه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.