بنظرم نباید دوباره داد
وقتی بالامیاره نده دیگه
منم پسرم بالا میاره نمیدم بهش
دکترشم گفتم نمیخوره بجاش شربت اموکسی ۴۰۰ داد
اگه اشتباه نکنم آزیترومایسین طعم دارم داره داروخونه فکر کنم طعم توت فرنگیه
دختر منم دقیقا همینطوره بالا میاره آره تلخه
وای مشکل تورو دارم
رسمن دارم دیوونه میشم
دوباره باید بدین
همه اش رو یهویی ندین
نزارین گریه کنه حین دارو دادن
فعلا نده بهش
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.