۱۵ پاسخ

سه سال به بعد خوب میشن

دوستم گف سه ساله شن خیلی راحتتر میشی البته ب بچم بستگی داره

منم چند روزیه خیلییییی از درون عصبی میشم اما اصلا ب روم‌نمیارم بخاطر تماااام کارهایی ک عقب افتاده و هزارتا میشن کارها
الان نه حمام رفتم نه سفره گذاشتم نه خونه جارو زدست...😭
بنظرم دیگه باید استانداردهامونو بیاریم پایین و شرایط جدید رو بپذیریم وگرنه بخودمون سخت میگیریم همش و مهمتر از اون ارامش خودت ،بچه و خونست
خیلی اوقات اینارو ب خودم یاداوری میکنم
گاهی هم ک با این یاداوری هم حالم خوب نمیشه دوتایی با کالسکه میزنیم بیرون تا حال هوامون عوض شه😀

فكر كنم ارزو شد🥲

حموم و خواب ک تموم شد

ولی ظرف شستن و غذا درست کردن از وقتی بچه راه افتاد میره پی بازی خودش

نمیدونم پسرم که دوسالشه هنوزم دست و پا گیره گاهی

انشالله ده سالش شد دیگه راحت میشی خیلی نمونده زود میگذره 😍

من‌که دو قلو دارم‌.خونه تمیز نشه سفره پهن نشه هیچی نمیشخ بخدا دارین خیلب زندگی رو سخت و پیچیده میکنین من شده نتونم غذا بخورم یه چیزی سرپا برمیدارم‌میخورم بخوام به خونه و همه این‌جیزا فک کنم عصبی میشم قبلا خونه و زندگیم‌مرتب بود الان داغون

۳سال ب بد پسرم پدرمو دراورده دخترم سرش گرمه خودشه قربونش برم اذیتم نداشت

مادرشوهره من میگ پسرمو( شوهرم)‌ زن دادم گفتم دیگ خیالم راحته ولی هنووووزم دارم بدتر حرصشو میخورم
بچه وقتی بزرگ میشه دردسر و مشکلشم بزرگ‌تر میشه ما فق باید دعا کنیم همیشه تنشون سالم باشه

شماها فک کنم همتون مادر اولی هستین بچه بزرگتر ندارین
بچه هرچی بزرگتر میشه کاراش بیشتر و بیشتر و بیشتر میشه وای ک ب مدرسه برسن تورو ب خدا میرسونن

ازدواج کنن😂والا الانم خود من هنوز ارامش برای مادر نزاشتم همش از بجه داری غر میزنم😭😂

اره واقعا یدونه ظرف نمیتونم بشورم یا حموم برم🥲

انشالله ۴،۵سال دیگه😂

۳،۴ سالشون شه خوب میشن

سوال های مرتبط