۷ پاسخ

چه عکس قشنگییی😍😍😍

پنه میدم خیلی هم دوست داره،پاستا هم واسش درست میکنم اونم خیلی دوست داره (پنه و مرغ و خامه)

نه تیکه میکنه میخورن

از این رشته اییا
میذارم جلوش بازی میکنی اگه بتونه هم میخوره😂

ازین معمولیا اسپاگتی خودش می‌زاره تو دهنش ولی نمیتونه بکشه داخل دهنش با یه دونه درگیره خودم به می‌کنه دهنش می‌زارم

ندادم هنوز .میتونم بدم؟

رشته ای میزارم جلو دستش هم بازی میکنه بعضی وقتام یکم مبخوره

سوال های مرتبط