۷ پاسخ

سوال منم هست🥲

من دوروزه میخورم وانیلیش خیلی بد بو

هر هفته یه قوطی میخوردم و هر هفته هم حدود ۱۷۰ گرم بیشتر شد نمیدونم اگه نمیخوردم چه قدر بیشتر میشد

من ۵ تا قوطی یا ۶ تا مصرف کردم تو دو ماه تقریبا هفته ۱۷۰ گرم اضافه کرد ولی هنوزم کم وزنه دخترم

من تازه شروع کردم به بدبختی میخورم طعم موزی رو شیرینی دوست ندارم

من سه تا قوطی خوردم تو ا ماه ۱کیلو ۴۰۰اضاف شد بهش از هفته

من تا الان ۲ تا مصرف کردم ولی هنوز سنو نرفتم

سوال های مرتبط

مامان سپهر و آسمان مامان سپهر و آسمان هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان دونه برفی❄️ مامان دونه برفی❄️ روزهای ابتدایی تولد