خیلی قشنگه،سال خوبی داشته باشید
پسر دو سال و نیمت درکی از هفت سین داشت؟؟
میای گروه
سلام عشقم درخاست بذع
پری چ نااازه شده 😍
کار خوبی کردی ❤️
انشالله سال خیلی خوبی پیش روتون باشه . و همه چی باب دلت باشه تو سال جدید 😘❤️
دخترم توی حرفامون اسم نوروز رو شنیده بود
۳هفته ست میگه نوروز کی میاد؟😁
هروز شمردیم تا امروز با ذوق میگه نوروز اومده، بهش گفتم ساعت ۶ عصر میاد یکم دیگه باید صبرکنی، با ی حالت خسته ای گفت خب بیاد دیگه😑😁😁😁 خیلی دنیاشون قشنگه😍❤️
خوب کاری کردی گلم
چقدم قشنگ و شیک👌👌
پیشاپیش سال نوتون مبارک باشه عزیزم ❤️
قشنگه خیلی مبارک باشه
سال خوبی داشته باشین
منم هفت سینم کردم پر از گل ژیبسوفیلا😂😍
کار خیلی خوبی کردی نوروز هویت ماست باید تحت هرشرایطی حفظش کنیم سال جدید روهم پیشاپیش بهت تبریگ میگم 😍
چه قشنگگگ افرین
هفت سین بدون شمع من😂🤭
آفرین خیلی قشنگ شده، سال خوبی براتون آرزو میکنم 🌺
خیلی هم عالی
آرزوی سالی خوش و پرازآرامش براتون دارم❤️❤️❤️
مبارکتون باشه
گلم پسرت با دو ساله نیمش هس بعد بهت میگه کامل پست کی هفت سین بچینیم ماشالله عزیزم
اگه شما هم چیدید عکس بذارید♥️
افرین
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.