۱۸ پاسخ

خیلی قشنگه،سال خوبی داشته باشید

پسر دو سال و نیمت درکی از هفت سین داشت؟؟

میای گروه

سلام عشقم درخاست بذع

پری چ نااازه شده 😍
کار خوبی کردی ❤️
انشالله سال خیلی خوبی پیش روتون باشه . و همه چی باب دلت باشه تو سال جدید 😘❤️

دخترم توی حرفامون اسم نوروز رو شنیده بود
۳هفته ست میگه نوروز کی میاد؟😁
هروز شمردیم تا امروز با ذوق میگه نوروز اومده، بهش گفتم ساعت ۶ عصر میاد یکم دیگه باید صبرکنی، با ی حالت خسته ای گفت خب بیاد دیگه😑😁😁😁 خیلی دنیاشون قشنگه😍❤️

خوب کاری کردی گلم
چقدم قشنگ و شیک👌👌
پیشاپیش سال نوتون مبارک باشه عزیزم ❤️

قشنگه خیلی مبارک باشه
سال خوبی داشته باشین

منم هفت سینم کردم پر از گل ژیبسوفیلا😂😍

کار خیلی خوبی کردی نوروز هویت ماست باید تحت هرشرایطی حفظش کنیم سال جدید روهم پیشاپیش بهت تبریگ میگم 😍

چه قشنگگگ افرین

هفت سین بدون شمع من😂🤭

تصویر

آفرین خیلی قشنگ شده، سال خوبی براتون آرزو میکنم 🌺

خیلی هم عالی
آرزوی سالی خوش و پرازآرامش براتون دارم❤️❤️❤️

مبارکتون باشه

گلم پسرت با دو ساله نیمش هس بعد بهت میگه کامل پست کی هفت سین بچینیم ماشالله عزیزم

اگه شما هم چیدید عکس بذارید♥️

تصویر

افرین

سوال های مرتبط