۳ پاسخ

منم وقتی راه میرم اصلا درد ندارم وای وقتی دراز کشیدم درد دارم

من که سبا از درد لگن و رون هام میمیرم دیگه گریه میکنم نمیدونم چکار کنم فعلا دارم مگنیفورت میخورم ببینم بهتر میشم!

طبیعی عزیزم منم از ماه ۷اینجوری ام

سوال های مرتبط