۱۰ پاسخ

آسمون بدجور دلش گرفته

خیلی دلگیره امسال اصلا حسو حال عید نیس منم ک با شوهرم قهرمو حوصلشم ندارم

شوهر تو ام سرکاره!؟☹️

همه مون داغداریم

مشهد کلا حال و هوای عید داره انقد بازارش شلوغه
مغازه های گل فروشی دیشب ترکیده بود از ادم
چرا عزیزم غمگین باشه
دلتو شاد بگیر زندگی کن

ارههههه ☹️☹️

منکه رفتم بیرون انقدر بازارا و مغازه ها شلوغ بود

منم.

😮‍💨😮‍💨😮‍💨

خیلی

سوال های مرتبط