۸ پاسخ

۳۷ هفته بچه کامله مشکلی نداره

من ۳۷ و ۶ روز زایمان کردم دخترم آی یو جی آر بود و وزنش ۲۴۰۰ دستگاه هم نرفت خداروشکر

بچه من۳۵هفته۲روز شد دستگاهم نرفت ب هفته نیست بنظرم

من ۳۷ هفته ۳ روز زایمان کردم بچه ام دستگاه نرفت

من ۳۷ و۴روز زایمان کردم بچم دستگاه نرفت

من ۳۷هفته زایمان کردم دخترم دستگاه نرفت

من دقیقا ۳۷ هفته ۴ روز زایمان کردم وزن بچمم‌ خیلی کم بود ۲۵۰۰ ولی خداروشکر دستگاه نرفت هیچ مشکلی هم نداشت

من۳۷ هفته و چهار روز زایمان کردم پسرم۲۷۲۰ بود ولی دستگاه نرفت

سوال های مرتبط

مامان رستا و تودلی مامان رستا و تودلی هفته سی‌وهفتم بارداری