کوچولوهاتون شیطوونی کنن سرشون داد میزنین؟

۹ پاسخ

من جدیدا سر کوچک ترین چیز سرش داد میزنم
می‌دونم اشتباه اما

اونقدر داااد نه... ی کوچولو 😐😅 ولی تازگیا اونم نه چون اصلا انگار ن انگار محل نمیده ب کارش ادامه میده فقط میرم از محل دورش میکنم بغلش میکنم نق میزنه و گاهی جیغ 😐

بله😐😐😐دست خودم نیست گاهی پیش میاد دیگه

نه ولی اخم میکنم چشممو درشت میکنم ک ار من حساب ببره😂 ولی نمیبره متاسفانه🤦‍♀️🤣

سر همه چی نه فقط میگم نکن مامام جون

ولی دیگه اگر بره رو مخم یکم اره داد میزنم اونم میفهمه عصبانی شدم میگه چه خبر؟🤣🤣🤣🫴🏻😅
میگم سلامتی دیگه میره

گاهی وقتا آره🤦

آره بعد عذاب وجدان و پشیمونی

اره😁

آره

سوال های مرتبط

مامان احسان وائلمان مامان احسان وائلمان ۲ سالگی
مامان مامان دخملی👶 مامان مامان دخملی👶 ۲ سالگی