من دکترم الان یکماهه پولشو واریز نکردم اصن طفلی منشیش بهم پیامم نداد
چ دکتر اشغالیه😒😒😒
مگه داریم همچین دکتری😂
مگه با خودش در تماس بودی؟ دکترا منشی دارن معمولا
اسم پکترتوبگو یه وقت مریم پیشش
دکتر آنقدر لوس 🙄
😐😐😐😐😐😐😐وااااا
همون بهتر اول کار خودش نشون داد، تا لحظه زایمان غیبش بزنه
پناه بر خدا😂 چیزی که زیاده دکتر با لول 😂
😂😂😂میگفتی ب تخمم ک دکترم دیگه نیستی
برو یه دکتر دیگه ولش کن دکتری که انقد پولکیه به درد نمیخوره اصن والا من پولم دادم ویزیت آنلاین زورش میومد جواب بده داده بود منشیه پیرش پیام فوروارد میکرد اصن معلوم نبود پیامای کی رو به کی میداد عوضش کردم
اول توباید بلاکش میکردی😂پولپرست
برو دکتر سیما قاسمزاده به شدت دکتر خوبیه واصلا مادی نیست
وا این دیگه چیه
شکر کن این دیگ چه دکتریه بخدا دکتر من دور سرم میگرده
بهتر!😐😂
خوبه توهمون ماه اول اینطور کرد خواهر
بگرد دنبال یه دکتر درست حسابی نه این عقده ای
دکترا کی انقدر لوس شدن😐😂
مطمئنی فحش ندادی بهش😂😂😂😂
عجب😐
عجب دکتری چه خوب ک زود خودشو نشون داد همین اول کاری عوضش کنی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.