۱۱ پاسخ

استراحت کن عزیزم من با استراحت دیگه نیومد

من هم لکه بینی دارم الان از امروز شیاف شور کردم خیلی استرس دارم

برای من امروزساعت ۹ونیم یه لک اومدتاالان خداروشکررررر نداشتم لک الانم رفتم امپول زدم یکم پیاده روی کردم اومدم خونه هیچی نیومده بودخداروشکر

من نشاسته وزرده تخم مرغ محلی وشیره انگورهم میخورم

نشاسته بریز اب یخ بخور

استراحت مطلق همراه با شیاف..لکه بینی خیلی شایع هستش تو بارداری نگران نباش

استراحت مطلق باش

عزیزم شما به خاطر لکه بینی معاینه شدی؟
من به دکترم دسترسی ندارم مجبوری رفتم بیمارستان نامردا سنو نکردن
فقط معاینه کرد ببینه از علایم سقط هس یا نه که گف نیس

فقط استراحت و شیاف

منم داشتم اگه یباراومده عیبی نداره لانه گزینیه اگه چندین بارتکرارشدهدک برودکار

وای منم داغونم

شیاف بزار

سوال های مرتبط