برو زایشگاه بیمارستان
حتمااا برو دکتر شاید هماتوم داری
استراحت وشیاف تنها راه درمانه بشدت استرست بالاست همین بدتر میکنه
من همینطوری بودم ۲ماه پیش رفتم سونو گف داره میفته😔
وقتی اولین بار لک میبینی باید خودتو ببندی به شیاف و قرص دوفامد
انشالله چیزی نمیشه خودتو برسون به یه درمانگاهی جایی
نباید رابطه میداشتی تا ۳ماه
سونو نرفتی
عزیزم منم همینجوری بودم شیاف پروژسترون ۴۰۰ هر ۱۲ ساعت گذاشتم آمپول پروژسترون هفت روز زدم تازه من لکه روشن قرمز خون دیدم رفتم سونو بچم قلبش می زد گفتن هماتوم دارم این داروها که مصرف کردم لکه بینی همچیم دو روزه قطع شده نگران نباش فقط استراحت کن. استراحت خیلیییییی مهمه استراحت مطلق
شیاف بهت نداد؟
ببین عزیزم اگر هماتوم نداری شاید جفت بچت پایینه لکه میشی من سر پسرم هماتوم نداشتم جفتم پایین بود سعی کن استراحت کنی
عزیزم انشالله طوری نمیشه نگران نباش
اگه میشه زودی برو بیمارستان
بی خبرمون نزاریاا
عزیزم در کنار شیاف باید استراحت هم داشته باشی
هماتومه منم مثل تو شدم رفتم سونو هماتوم داشتم
نگران نباش من از هفته ۷ تا ۱۱ هفته داشتم تقریبا یک ماه هر روز داشتم وسطا یک روز قط میشد دوباره شروع میشد فقط شیاف بزار نزدیکی نکن دراز بکش من با اون وضعم سرکار هممیرفتم
شاید هماتوم داره دفع میشه
اگر بارداری باید شیاف پروژسترون بزاری
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.