۲ پاسخ

من فردا دعوت شدم خونه پدر بزرگم عید دیدنی هم میرم اقوام نزدیک. چرا نریم اگه خطر جنگی نباشه بچه هامون برا چند ساعت خوشی کنن همش تو خونه زندانی شدن عیدی بگیرن شیرینی بخورن با بچها بازی میکنن برا روحیشون عالیه

نمی‌دونم مارو ک دارن میزنن

سوال های مرتبط