پوشک شیرخشک خانواده شوهر زایمان 🫠🫠😑😂😂😂

تصویر
۶ پاسخ

خدارو شکر شوهرت خوبه تمام کل دنیا بد باشه مهم همسر که خوب باشه چون تا ابد باهمید اونا فقط ۱۰نهایت ببینی تماااام

قطع ارتباط 🤣🤣🤣اینجوری دلت آروم میشه

منم از ۲۷ اسفند خونه مامانم هستم(ینی از ۱۷ روزگی دخترم تا الان) شاید اخر هفته بعد، برگردم خونه خودم که شهر دیگس . منم طبقه بالای مادرشوهر زندگی میکنم. از الان تو فکر اینم ک باز قراره ببینمشون 😒😒😒مخصوصا خواهرشوهرم ک خونشون همون کوچس یکم بالاتر. و هرروز میان خونه پدرش. بعد قراره هرروز بگن بچه رو بیار پایین

من باز خوتواده شوهر از محل زندگیم دورن ی استان دیگ
هروقت میخوام برم اولش برام سخته
و اصا حوصلشون ندارم
وقتیم میرم‌اولش سردم تا دو سه روز
بعدش اوکی میشم...
توهم ب خودت سخت نگیر باز عادی میشه

قبلا من اینجوری بودم با گریه برمیگشتم خونم
بچه دومم که اومد کلا عوض شدم دوست دارم فقط خانه خودم باشم

قطع ارتباط

سوال های مرتبط

مامان لپ قرمزی 😍 مامان لپ قرمزی 😍 ۱۵ ماهگی