۸ پاسخ

سخت ترین مرحله🥲🙁

عزیزم دردت زیاد؟؟پمپ درد نداری؟؟

دست راستت روی سر من
کاش یروز بیام بگم ۳۸ هفته زاییدم میخوام اولین بار راه برم

مبارک باشه

زهرا جونم خوبی؟؟؟؟عملت راحت بود؟

عزیزم خوبی سخت نبود من ساعت12باید برم نگرانم

یعنی زایمان کردی

اخی عزیزم به بچت نگاه کن دردا یادت میره
فقط راه رفتنی کمرتو خم نکن قشنگ صاف وایستا

سوال های مرتبط

مامان سادات🩷🍼 مامان سادات🩷🍼 ۱۰ ماهگی
مامان محمدهادی مامان محمدهادی هفته چهلم بارداری
مامان رایان مامان رایان ۸ ماهگی
مامان پسرم✨👼🏻 مامان پسرم✨👼🏻 روزهای ابتدایی تولد