خانم ها ماه هشتم درد پریودی دارید ک یا نه

۴ پاسخ

به نام خدا همه دردی داریم

منم دارم مخصوصا یکم سرپا وایسم

نه ندارم گاهی اوقات درد چند دقیقه ای میاد میره

آره عزیزم من دارم

سوال های مرتبط