۸ پاسخ

خیلی هم عالی
فقط نوشتار کلمه متحد این شکلیه

من دخترم آناهیتا اسم پسرم میخام بذارم کوروش

کوروش خیلی خیلی زیباست
من عاشق این اسمم

چ اسمی از این اسم زیبا تر ❤

خیلیم عاااالی🥹💙

انشالله نامدار باشه💗

خیلی قشنگه انشالله به سلامتی زایمان کنی
حالا قراره کورش باشه اسمش؟؟

سلام عزیزم منم خیلی دوست دارم اسم پسرمو بزارم کوروش ولی فک کنم ثبت احوال ثبت نمیکنه

سوال های مرتبط