شما کدوم آتلیه رفتی؟
من همین امروز گرفتم وگرنه برات میفرستادم
ارایشم و خودم انجام دادم بدون سایه
موهامم باز بود فقط با یه لباس گوجه کردم
من دوتالباس بردم یکی سفید یکی مشکی،ازاین کشی طرح ماهی ها،یقشون دلبریه،موهامم چون پسرونه زده بودم کلاه گیس صاف گذاشتم،ارایشمم خودم انجام دادم اماخیلی ملایم ارایش نکردم،شوهرمم یه پیرهن سفیدباشلوارجین مشکی پوشید،یکیشم یه پلیوریقه اسکی طوسی باکاپشن وشلوارچرم مشکی،باخودمونم پاپوش وسونوگرافی سه بعدی نی نی ولباس سرهمی نی نی ولوازم ارایشیاموبردیم
یه ست مادر دختری بعد زایمان لباس ساتن میشه رنگ رزگلد دست و یقه اشم پر اینا داره اونو بردم همسرمم شلوار لی ابی اسمانی با تیشرت سفید با خط های صورتی پوشید ..
یه بارم لباس اتلیه رو پوشیدم سفید ساده لباس ماکسی همسرمم کت شلوار مشکی پوشید ...
آرایشگاه رفتم موهامم فر کرلی کردم تو اتلیه تاج گل گذاشتم رو سرم
پاپوش و عکس سونوگرافی هم بردیم و یه سرهمی با ست لباس اولم که بود همونو برداشتیم دستمون
هنوز عکسامونو تحویل نگرفتم😍کفش خودمم پاشنه بلند سفید بود
تاپیک هامو نگاه عکسای بارداریمو نگاه 😉کیف کن👌 اتلیه دیگ حال نمیده
مو و آرایشم رو خودم انجام دادم
البته ما عکاس آوردیم تو مراسممون
خودمم سارافون و کت پوشیدم و همسرمم یه بافت زرشکی که با رنگ کت من ست بود و شلوار مشکی و کفش مشکی
سلام عزیزم ببخشید منم دکترم زهرا ازاده پیش علی یزدانی رفتم نامه گرفتم ولی وحیده نیری شمارشو پیدا نمیکنم شما چجوری نوبت گرفتی؟
آقام یه تیپ تقریباً رسمی خودمم لباس بلند داشتم مناسب بارداری بود
تو خونه آرایش کردم چون تو پارک عکس گرفتیم یه مینی اسکارف پوشیدم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.