یسری اموزشات میدن یسری ورزش و یوگا در کل خوبه روحیه ادم هم عوض میشه من ک کلاساش دوست داشتم بیشتر برای تغییر روحیه خوبه وگرنه مطالبش از قبل حفظ بودم😂
کلاس بهداشت مزخرفه ولی اگه بری پرتو آرامش پیش ماما متین خیلی عالیه من کلاس بهداشت رو رفته بودم خیلی چرت بود بعد که رفتم میلاد برای زایمان اصلا هیچ تکنیکی برای زایمان طبیعی نمیدونستم نه حرکتی نه ورزشی هیچی
والا بهداشت ما که کلاسی نزاشت
من بیرون ازادرفتم راضی بودم همراه با یوگا بود کلاسمون
کجا کلاس میزارن من خبر ندارم ک🤣🤣🤣
عزیزم توو کلاسا یه سری کلیات آموزش میدن، تغذیه و سلامت مادر و کودک...
صرفا ربطی به نوع زایمان نداره، من از ۸ جلسه ۵ جلسشو شرکت کردم اما بنظرم مطالب خیلی مبتدی بودش، کلا چیز خاصی نداشت که اگر یکی نخواد بره بگیم چیزیو از دست داده...
برای ما آفلاین هم داره در مورد زایمان و ورزش ها و مراقبت از نوزاد
کلاساش مفیده اگ بری بهتره
ولی خب مانعی ایجاد نمیکنه
ربطی به طبیعی و سزارین هم نداره برا هر دوش خوبه برا طبیعی بیشتر
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.