محتوای کلاس ها چیه؟
اره من رفتم، مخصوصا برای زایمان طبیعی خیلی خوبه، ورزشم از هفته 22 میکنم
من از هفته 20شروع کردم تموم شد این هفته خوب بود چیزای مفیدی یاد گرفتم
مگه تو این هفته ها تموم نمیشه مال من تموم شد
من این هفته رفتم خیلی خوبه کلاساش
اگر قصدتون زایمان طبیعیه ب کارتون میاد
ن هیچ نشد برم😕
من شنبه کلاس دارم برم ببینم چطوری
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.