کلاسای امادگی زایمان رو شرکت می کنید ؟؟؟

۸ پاسخ

محتوای کلاس ها چیه؟

اره من رفتم، مخصوصا برای زایمان طبیعی خیلی خوبه، ورزشم از هفته 22 میکنم

من از هفته 20شروع کردم تموم شد این هفته خوب بود چیزای مفیدی یاد گرفتم

مگه تو این هفته ها تموم نمیشه مال من تموم شد

من این هفته رفتم خیلی خوبه کلاساش

اگر قصدتون زایمان طبیعیه ب کارتون میاد

ن هیچ نشد برم😕

من شنبه کلاس دارم برم ببینم چطوری

سوال های مرتبط

مامان سپهر💙 مامان سپهر💙 روزهای ابتدایی تولد
مامان شهرزاد مامان شهرزاد قصد بارداری
مامان نی نی ایلیا مامان نی نی ایلیا روزهای ابتدایی تولد
مامان سپهر💙 مامان سپهر💙 روزهای ابتدایی تولد