مامانا کلاسای آمادگی زایمان طبیعی رو از هفته چندم شروع کردین؟

۶ پاسخ

از بیست هفته
دو جلسه رفتم فعلا

از 26هفته سه جلسه رفتم فعلا بقیه اش هفته دیگس تو بیمارستان برگزار میشه راضیم کیفیت کلاساش خوبه
خیلی امیدوار شدم به زایمانم

از ۲۵هفته میرم

۳۲رفتم

من بهداشت بهم گفت از ۲۰ هفته شروع میشن
ولی من هنوز نرفتم قراره از هفته بعد برم
دوروز در هفته کلاس برگزار میشه

من‌یبار‌رفتم واسه بیمارستان پرونده تشکیل بدم ی جلسه فرستادن کلاس گفتن هرروز هست میتونی بیای ولی مسیرم خیلی دوره از خونمون تا بیمارستان سرهمین همون ی بار و رفتم

سوال های مرتبط

مامان بهار مامان بهار روزهای ابتدایی تولد