از بیست هفته
دو جلسه رفتم فعلا
از 26هفته سه جلسه رفتم فعلا بقیه اش هفته دیگس تو بیمارستان برگزار میشه راضیم کیفیت کلاساش خوبه
خیلی امیدوار شدم به زایمانم
از ۲۵هفته میرم
۳۲رفتم
من بهداشت بهم گفت از ۲۰ هفته شروع میشن
ولی من هنوز نرفتم قراره از هفته بعد برم
دوروز در هفته کلاس برگزار میشه
منیباررفتم واسه بیمارستان پرونده تشکیل بدم ی جلسه فرستادن کلاس گفتن هرروز هست میتونی بیای ولی مسیرم خیلی دوره از خونمون تا بیمارستان سرهمین همون ی بار و رفتم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.