۸ پاسخ

دکتر من خسروی فلسفی سز ۷۵بیمارستان فقط

نامه میدن ولی بازم باید بری خصوصی چون خود بیمارستان قبول نمیکنه
من از دکترم پرسیدم گفت من حتی اگ نامه هم بدم باز خود بیمارستان بررسی میکنه میبینه ک میتونی طبیعی بیاری..مخصوصا بیمارستان حکیم ک گفت خیلی سخت میگیرن

منم فلسفی میرم فعلا دکترم گفت بریچ هست اگه تا آخر بریچ باشه سزارین میشم زیرمیزی نپرسیدم

متاسفانه با زیر میزی فقط خصوصی قبول میکنن

دولتی فقط درصورتی ک بچه سزارینی باشه میتونس بری وگرنه خود بیمارستان قبول نمیکنه

فلسفی
جهانشاهی
شنبه قراره نامه بده بهم

دکترم کابوسی برای سزارین فلسفی میرم

فلسفی میرم برای زایمان

سوال های مرتبط