هر چی خدا بده یقینا بهترینه
حتی اگه هم جنس باشن
خیلی ها در انتظار نی نی هستن
جنسیت مسئله شون نیست
الان برای اون ها دعا کنیم
جفتش شیرینه جفتشونو دارم ولی دختر دار شدن ی حس بی تکراره
جفتش نعمت خداس،دختر همدمه پسر حامی؛هرکدومشو که خدا بده به بندهاش باید روزی هزاران بار شکرشو به جا بیاره
همش نعمت خداس
واااا این چ حرفیه😑چ فرقی دارن آخه چرا طرز فکرتون اینجوریه ک یکیش بهتره😑😑😑😑
هرچی خدا بده
هردوش
من یدونه پسر دارم و خیلی عاقل وفهمیده ودلسوزه امیدوارم اینم اینجور باشه
هرکدوم تجربه ی شیرین خودشو داره من واقعا دلم هردوشو میخواد
جفتش لذت قشنگی داره به نظرم
هر کدوم یک شیرینی داره
ولی چون بچه اولم دختره و پرمحبت میگم دختر خیلی شیرینه
هر کدومش شخصیت بهتری داشته باشه بسته گی ب تربیت و شخصیت داره ن جنسیت زمانهای قدیم پسر دوست داشتن بخاطر کشاورزی و محدودیت خانم ها و حکمت داری الان دگه کار نیست ک دختران از پسش برنیاد
جفتشون خوبن ولی من عاشق دخترم
دختر یا پسرش فرقی نداره فقط سلامتیش مهمه من الان دختر دارم تو دلم دنیا رو خدا بهم داده انشاالله خدا برای خمه نگهداره برای منم نگهداره
هرچی بده عالیه مهم تربیته ک دست خودته
هردو فقط صحیح و سلامت باشه همین کافیه عشقم ❤️🩵💓🥹
من که پسر دارم خیلی خوبه خیلی آرومه بهترین پسر دنیا هست
فرقی نداره
هرچی باش تنش فقط سالم باشه
یادم سونو ک رفتم شوهرم چقدر ذوق کرد گفت بگو بچه چیه بهش نگفتم دختر بعد ک فهمید کلی کیک و چیز خرید
فرقی نداره ولی من دختر دوس دارم بهتره
دختر دلسوزه
هردو خوبه فرقی نداره ولی من علاقه شخصیم پسر بود
هردوش نعمته
بستگی داره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.