۷ پاسخ

این واکسن دست خیلی دیر خوب میشه دست نزن

واسه بچهای منم اینجوری میشد من چرک هاشو خالی میکردم کرم داشتم
البته دردشون نمیومد 😂

برای بجه خواهر منم اینجوری شدا دست میزنیم گریه میکنه

تصویر

برای دخترمنم اینجوری شدش

دست کاری نکنید خودش خشک میشه میفته نشون دهنده تأثیر واکسن هست

‌خوب میشه خودش دست نزن

به هیچ‌وجه نباید دست بزنه اجازه بده خودش درست میشه
جای واکسن همه بچه ها این مدل میشه بعد درست میشه

سوال های مرتبط