چه عید غریبی 🙂


#پوشک #شیرخشک تب لرز زردی

۱۱ پاسخ

آره واقعا من که پر از بغضم

دقیقا نمی دونم بعد سال تحویل چرا یه غم عجیبی به دلم نشسته 😢

اره واقعا هیچوقت عیدمون اینقدر بی رنگ نبوده😢

فکر میکردم فقط من اتقدر داغونم

دل منم خیلی گرفته

منم بغض دارم

ن بابا همه امون داغونیم☹️

😔😔😔

خیلی زیاد پسرم و بغل کرده بودم بغضم گرفته بود ولی چون مژه هام و تازه گذاشته بودم و چسبش هنوز خشک نشده بود جلوی گریم و گرفتم مژهام کنده نشه😂😂

منم انگار دوست دارم فقط بخوابم💔😅

خیلی به هرکس تبریگ گفتم جواب نداد

سوال های مرتبط

مامان زهرا مامان زهرا ۲ سالگی