۲۲ پاسخ

والا تو ایران هیچی عجیب نیس
ندیدی می گفتن ب جای برنج جو بخورید
الانم میگن ب جای برق شمع و اتیش استفاده کنید
ب جای حل مشکل، صورت مسئله رو حل میکنن

گوه تو مملکت داری شون از وقتی اومدن هنوز سالگرد پنجاه سالگی شون نشده ۳تا جنگ و تجربه کردیم لعنت بهشون اشغالگرا

به برکت حضور اینا بی برقی رو هم تو اوج تابستون تجربه کردیم .انگار دیگه سنگ شدیم تو حضور هر سختی 😒😒

اسرائیل دیگه چیزی از ش نمونده پودر وخاکستر شده ترامپ زر مفت میزنه بدبخت بیچاره اینقد خوار شده تهدید برق میکنه خب بزار بزنه کل خلیج فارس نابود میکنیم ببینم کی از بی برقی ضرر میکنه پیرمرد خرفت زوال عقل گرفته

بزنه ماهم میزنیم اون 10 تاب نه ما 11 تا میزنیم🤣 🤣

اگه بچه نداشتیم‌هیچ ترسی نبود

خدا لعنت کن اینارو فکر ملت نیستند فقط به فکر خودشون هستند ما جنگ نمبخایم ما ارامش ارزونی ی زندگی ساد میخایم که اونم از ما گرفتید

گوشت و مرغ تو فریزر و وسایلای یخچال خراب میشه ،برق هم نباشه آب نیست ،تبدیل میشیم به عصر حجر

اینجوری نمیشه مطمئن باشه بزنه میزنه ایران

شاید باورت نشه ولی ازالان تقریبا روزی یکساعت اب نداریم
بعد این یکساعت مشخص نیست تو کل روز.
معلوم نمیکنه کی باشه
یهو میری دسشویی میبینی اب نیست😐

بخدا از الان غصه اش رو دارم

نیروگاه رامین بزنه ما نه برق داریم نه آب

بزنه میخوره

بی روشنایی. بی آبی. بدون یخچال. بدون گوشی. بدون تلویزیون و........ خیلی چیزای دیگه خدا خودش رحم کنه وبه حرفش عمل نکنه

میمیریم چه دردناک....

واییی شما میگین برق من میگم حمومم حسابی چییییی من بدون حموم دیوونه میشممم

واقعا سخته فقط برق نیست بی آبی هم هست فقط خود خدا بهمون رحم کنه ولی فک کنم جنگ روانی راه انداخته ک اینا رو تحت فشار بزاره تنگه رو باز کنه

با بچه کوچیک چیکار کنیم بی برقی وشبا وای .😌

به اینم عادت میکنیم

دقیقاااااااا خیلی سخت میشه از گشنگی میمیریم😥😥

همه‌مون همینیم😭

یعنی این کارو میکنه؟؟

سوال های مرتبط

مامان زهرا مامان زهرا ۲ سالگی