من الان نه ترشی دوس دارم نه شیرینی
قبل بارداری عاشق چیزای شیرین بودم
نینی پسر شد
ما منم همینجوری هم بچم پسره
منم اول عاشق شوری بودم بعد یه مدت شیرینی الآنم ترش🥴😄
احتمالا دختر داری
سرپسرم اینجوری بودم الانم همینجوری شدم😁
وااای منم جوری ترشی میخوردم که جیگرم اتیش میگرفت ولی بازم میخوردم چشمم به کیک و شیرینی میوفتاد حالم بهم میخورد ولی الان یه سه هفته ایه کلا برعکس شده
من اینطور بودم
اصلا یهو از کیلو کیلو ترشی خوردن رفتم روی کیلو کیلو خامه ای خوردن
بچه امم پسر
منم اینجوری بودم نی نیم پسره🥰
منم سر پسرم اینجوریم اولش ترشی بعد شیرینی
من اول چیزای ترش میخوردم
بعد چیزای شیرین میخوردم
الان عاشق شوری شورم😑🚶🏻♀️
من سرپسرم این مدلی بودم 🥰
برا منم همینطور بود ، عاشق لواشک و چیزای ترش بودم برا همین خانوادم برام همیشه لواشک میاوردن ولی الان همش توی یخچال جمع شده چون الان عاشق شیرینی ام😅
دختره خوداااا 😍😍
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.