۴ پاسخ

۱۱۰ خیلی خوبه من ناشتام ۱۲۰ هس 😑

لب مرز هس خیلی رعایت کن،برا من ۱۰۰بود دکتر گفت اگه بره بالاتر باید قرص قند بخوری

خوبه فک کنم
ناشتا باید زیر ۱۰۰‌ باشه

پایینه

سوال های مرتبط