من هیچکار نکردم ، فقط خیلی بالا آوردم
حالا نمیدونم چرا کمر درد شدم 🥺
عادی ؟!!

۵ پاسخ

میای گروه

سلام گلم
من یه گروه تشکیل دادم تو روبیکا برای مامان های هفته های پایین و اول بارداری که با هم تبادل اطلاعات کنیم
دوست داشتی پیام بده به آیدی زیر لینک بفرستم برات
@ssalehimiti

چون آوردی بالا طبیعیه فشار اومده بهت

همه جات درد میگیره کم کم اگه دردت خیلی زیاد نمتونی تحمل کنی یا لک داری برو دکتر وگرنه از سوراخ باسن با واژن بگیر تا فرق سرت کلا دردمیگیره

اره عزیزم عادیه نترس

سوال های مرتبط

مامان نی نی مامان نی نی هفته سی‌وسوم بارداری
مامان ... مامان ... هفته سی‌وششم بارداری