۵ پاسخ

من از دیروز موفق شدم بدم پسرمم از اول دادم مشکلی نداشت خداروشکر سر ۷یا و ۸ماه هم خودش دیگه نخورد

من از همون اول دادم

من از دو روزگی میدادم😂

فکر نکنم تو این سن مشکلی پیش بیاد. وقتی دندون در میارن میگن بهتره پستونک حذف بشه

ارتودونسی بگیر خیالت راحتره...وقتی هم خوابید از دهنش بیار بیرون دکتر گفت موقع خواب نباشه ک فک خراب نشه

سوال های مرتبط