۶ پاسخ

مامان ایلیا به شما هم‌گفته ۳۸ هفته ختم بارداری؟آخه درد نگیریم چطوری طبیعی زایمان کنیم نامه هم نمیدن سزارین اختیاری باشه پول زیاد باید پرداخت کنیم شوهرمم میگه ندارم🥲

خواهرزادم استفاده ميكنه

اسمش چیه؟

من نارنجی شو میزنم قبل صبحانه و ناهار

من میزنم‌عزیزم

من میزنم قبل غذا

سوال های مرتبط