۱۸ پاسخ

نه بابا هرگز طولانی نمیشه اقتصاد اونا داره فلج میشه همه چیشون از تنگه هرمز رد میشه

بعید نیست ... یک ماهش ک رفت دیگه

بعیدم نیست الان یکماهش گذشته

هیییی خدا چرا کسی کمک ایران نمیکنه 😑 😩

عزیزم به خودت استرس نده هیچکس نمیتونه پیشبینی کنه

بیخیال توروخدا ولش کنین
اینقد استرس ندیم ب خودمون اول آخر مرگه چ با جنگ چه عادی

رفته بودم بالک هوا خوری اینو دیدم چیه زوم میکنی روش علامت داره

تصویر

وای خدا نکنه

الان تو سال جدید به استرس نگیر عزیزم انشالله که عاقبت بخیر میشیم

امكانش هست

یه سریا میگن آره

ن بابا چه خبره

کی میگه؟

نمیشه پیش بینی کرد واقعا هربار داره یه چی میگه مردک روانی الانم میخواد زمینی تشریف نحسش رو بیاره

هر کس ی چیزی میگه بعضیا میگن یک سال من کلا زندگی برام بی معنی شده از وقتی جنگ شده اومدم خونه ی بابام دیگه دارم دیونه میشم

واییییی نه دلم تنگ شده برا خونوادم خواستم برم جنگ شد😢😥

هیچ بعید نیست
بیا بهش فکر نکنیم

واای خدا نکنه

سوال های مرتبط