۵ پاسخ

مراکز ۲۴ ساعته بهداشت تو هرشهری هست ببر اونجا

شما که هنوز ۵روز دیگه میخواد تا دوماهگی تا لنموقع هم مراکز بازن

من با ۳زوز تاخیر زدم میگن تا یک هفته طوری نیست

به من گفتن ما هستیم
و اگه مشکلی پیش اومد به ۴۰۳۰ زنگ بزنید

از۴فروردین

سوال های مرتبط

مامان هامین💙وماهلین مامان هامین💙وماهلین ۱۲ ماهگی