دلیل این سردردا چیه طبعیه ن؟؟

۳ پاسخ

من سه ماه اول نداشتم یا اگه میگرفتم زود خوب میشد با خواب و اینا ولی الان بد تر میگیره دیرم خوب میشه خیلی بده

بله منم اکثرا دارم

منم اکثرا برام پیش میاد

سوال های مرتبط

مامان فرهان مامان فرهان روزهای ابتدایی تولد
مامان ایلین مامان ایلین ۱ ماهگی
مامان دو قلوها مامان دو قلوها هفته سی‌ودوم بارداری