خانما کیا سردرد دارن این سردردا یدفعه ای مال چیه

۱۵ پاسخ

من من من
از سردرد میخام بمیرم
و‌هر دیقه وصیت میکنم

من چشام میخواد بزنه بیرون ،کیسه اب گرم میزارم

من هم سردرد شدید دارم هم اب ریزش بینی کیپ میشه دیونه شدم

من که دارم میترکم از سردرد😭از بس سرم درد میگیره چشام میسوزه

من داااارم

من دوماهه درگیرشم شدید🥲

من سردخترم تا اخرربارداری سردرد بودم
این دفعه سر ۲ ماه خوب شد
طبیعیه

به خاطر شدید شدن جریان خون باعث سردرد میشه وچند هفته ادامه داره طبیعیه

من سردرد میزنه تو بینی و صورتم ینی دارم دیوونه میشم 🤦🏻‍♀️

منم که باردارنیستم سردردم دائم🫠🫠الانموهست

من ، خونرسانی زیاد میشه و حجم پروژسترون زیاد
طبیعیه

منم میگرن دارم میمیرم

منم دارم نمی‌دونم چون نمیتونم خوب غذا بخورم اینجور میشم یا چی بارداری قبلیم اصلا اینجور نبودم از سر درد دلم میخوات سرمو بکوبم زمین

فکر کنم برای افزایش پرولاکتین باشه گلم

من دارم میگن طبیعیه

سوال های مرتبط

دایار دایار قصد بارداری
مامان 𝓐𝓷𝓲𝓼𝓪 مامان 𝓐𝓷𝓲𝓼𝓪 روزهای ابتدایی تولد
مامان علیسام💙 مامان علیسام💙 هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان دریا🤰🎀 مامان دریا🤰🎀 هفته سی‌وچهارم بارداری