بچه ها یهویی سردرد شدیدگرفتم مال چیه

۶ پاسخ

فشارتون کنترل کنین

من که ازاول بارداریم دارم اینقدردردمیکنه نمی تونم بخوابم

من سرما خوردم اولش با سردرد شروع شد سه روز مردم از سردرد

اگه عقب انداختی برو آزمایش بتا بده

منم هستم اگه فشار ندارین اشکال نداره برای هورمون میگرن یا سینوزیته

رفتیم بیرون برگشتم اینجور شدم هیچیم نیست فقط سرم

سوال های مرتبط

مامان آرشاوین🤎🐻🦋 مامان آرشاوین🤎🐻🦋 ۵ ماهگی
مامان گندم مامان گندم ۳ ماهگی
مامان مهرسام مامان مهرسام ۷ ماهگی
مامان اورهان مامان اورهان روزهای ابتدایی تولد
مامان 💙۵ساله+ تودلی 💗 مامان 💙۵ساله+ تودلی 💗 هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان مامان جوجو مامان مامان جوجو هفته نوزدهم بارداری
مامان دلین مامان دلین ۲ ماهگی