۶ پاسخ

چرا دکتر نمیبری بهت شیر پیشنهاد بده؟بچه اذیت میشه اینطوری
شیر باید بهش بسازه که دلدرد نشه نه اینکه دلدرد بشه تتزه یه قطره هم واسه دلدرد بدی
آپتامیل شیر سبکی هست اگه بهش بسازه خوبه
اگه کم کم غذا کمکی هم بتونی شروع کنی وزنش بهتر میشه

این ک نان وزن دهی خوبی داره دلیل نمیشه ب همه بچها بسازه😐

منم نان بهش هیچی وزن نداد اصلاااا وزن نمی‌داد بردم دکتر آپتامیل پرونوترا گف بدم الان خیلی بهتره

من کمکی نان دادم بهش از ۲ ماهگی هر ماه ۱ کیلو اضافه کرده .یبوست هم نشده

دل دردش رو گیرمیچر و دایمتیکون بده بهتر میشه اگه خوب میخوره عیب نداره عادت میکنه

ببلاک عوض کن
نان وزن دهی بهتری داره اما ممکنه یبوستش کنه

سوال های مرتبط