وزن یه چیز ژنتیکی هست و شیرمادر خیلی بهتر از شیرخشکه،مهم اینه سالم باشه و هر روز کارها و عواطف جدیدی از خودش نشون بده و سرحال باشه،نظر شخصی من و پزشک پسرم اینه که شیرمادر بهتره و شیرخشک صرفا ورم میاره همین
منم بیشتر شیر خودم رو میدم و شیرخشک هر دو روز یکبار ۶۰ سی سی
بازم هر طور صلاح میدونی همونکارو کن
منم این کار و کردم متاسفانه دیگه سینم سیرش نکرد و شیر خشکی شد این اشتباه و نکن
۳ ماه اول بین ۶۰۰ تا ۹۰۰ گرم هر ماه اضافه میکنه و ۳ ماه بعدی عموما ۵۰۰ گرم ماهی
پس نگران نباش
وزنش نرماله کم نیست
منم به هوای وزن گرفتن وعدهای شیرخشک زیاد کردم و دیگ سینمو نگرفت و کلا شیرخشکی شد و وزن گیریش با شیرخشک هم همون ماهی نیم کیلو شده حتی شیرخشکم عوض کردم وزن گیریش بیشتر نشد وزن گیری ژنتکیه نباید خودمونو زیاد درگیرش کنیم 🙄
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.