۵ پاسخ

وزنش خوبه ک

من خودم دادم دکتر گفت ادامه بده
الان دیگه وابسته شده به سینه پس نمیزنه
روزی ۲ بار شیرخشک بده

میتونی کمکی شروع کنی
منم پسرم چهار ماهگی ۶۱۰۰ بود
کمکی شروع کردم

۵ ماهگی ۵/۸۰۰ بود؟
اگه نظر دکتر بگیرید بنظرم بهتره

بمنم دکتر گفت شیرخشک بده نان یک میدادم نمیدونم همونو بدم یانه چون جدیدا با نان اسهالی میشه

سوال های مرتبط