۸ پاسخ

من با شیشه می‌دادم بد سینم رو می‌گرفت یا اصلا نمی‌گرفت دیگه ندادم الان به سخنی با قاشق میدم شیر خشک که شیر خودم رو هم بخوره هر بچه ایی یک جوره

من با شیشه ضد نفخ بی بی بند بهش شیر خشک میدم عزیزم .از اینا که یه شلنگ داره تا الآنم خداروشکر سینمو ول نکرده

من از بیست روزگی دادم اونایی که سینه رو پس میزنن احتمالا زیاد شیرخشک میخورن من با شیشه روزی یکبار میدادم الان سه بار کردم

معمولا ۳و۴ماهگی بدسینگی میکنن،اگه کمکیه وقتی خواب آلوده بهش بده

منم هم شیر خشک میدم هم سینه هم تازه غذا میدم بهش

باشیشه میدم سینه موهم میگیره غذاشم‌میخوره

من شیشه میدم همین شیشه های معمولی خداروشکر سینمو ول نکرده و بهتر سینه میخوره تا شیشه

من با شیشه میدم دو قطره اونت دوماهه هنوز ب سینم بیشتر علاقه داره تا شیشه

سوال های مرتبط