۵ پاسخ

منم اینجوریم و بشدت در عذابم

من ک واژنم داغون از درد

مامان دونه انار سلام ، میگم دکتر گفته تا هفته چندم انوکساپارین بزنی و‌کی قطع کنی؟؟

اخ چه درد وحشتناک یه😪😭

منم واژن و کشاله های ران
و حتی لحظه ای آروم نیست😭

سوال های مرتبط

مامان معجزه زندگیم مامان معجزه زندگیم هفته پانزدهم بارداری
مامان نی نی مامان نی نی ۷ ماهگی
مامان گندم مامان گندم ۹ ماهگی
مامان دلوین ❤ مامان دلوین ❤ هفته سی‌وپنجم بارداری